rickvanewijk-opstage.reismee.nl

onderweg

zodan, hier weer is een berichtje van mij.

we zijn nu met de auto onderweg, en gestrand na 9 uur rijden, in orleans. We hebben hier een hotelletje geboekt, en zijn nu beetje aan het chillen. Heerlijk gegeten net en nu lekker slapen, morgen weer een stukje rijden en dan hopen we in de middag de camping te bereiken.

ik ben vanmorgen omkwart voor negen thuis vertrokken en richting eemnes gereden waar ik Suzanne op zou halen. eenmaal in de autobegon het al goed, de tomtom begaf het. maar gelukkig ben ik niet heel ongeografisch aangelegt en kon ik eemnes nogwelvinden. daar een bakkie koffie gedronken en de spullen vanSuzanne ingeladen. enmaar gaan rijden. We hadden/ hebben heerlijk weer dus het schoot goed op. behalve toen we Parijs naderden, ineensstond alles vast, en dat duurde wel even. maar gelukkig hebben we ons goede humeur nog en gaan we morgen rustig verder.

a tout a l'heure......

Reacties

Reacties

Anouk

Rickie,
Nog GEFELICITEERD met je verjaardag!!!!! :D Hoe gata het voor de rest? Bevalt de camping, de mensen, de omgeving etc....??
x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!