rickvanewijk-opstage.reismee.nl

eerste werkweek

hallo hallo allemaal.

Mijn eerste werkweek zit er al weer op. sorry dat het zolang duurde voordat er weer een berichtje van mij kwam. maar we hadden geen internet hier op de camping, maar dat is nu geregeld. dus nu kan ik eindelijk weer een berichtje achterlaten hier.

het gaat igg heel goed met mij. heb het goed naar me zin hier. en het werk wat ik moet doen is erg leuk, mobile homes wassen, en terrassen maken voor, voor de mobile homes. en ook terrein werk enzo, erg leuk! volgende week komen er 2 nieuwe mobile homes binnen en die moeten dan geplaatst worden enzo.

ook de omgeving is erg mooi, de camping ligt in de vallee du lot, en grenst dus ook aan de lot. veel groen op de camping en mooie ruime plaatsen voor de tenten e.d. omgeven door de bergen en andere mooie middeleeuwse dorpjes en stadjes.

gelukkig zit de supermarkt dicht in de buurt en kunnen we dus heerlijk boodschappen doen. vanaf juni mogen we elke dag in het restaurant eten, dus hoeven we daar ook niet meer voor te zorgen, dus dat is ook wel chill!

nou verder weet ik niet veel te vertellen, maar jullie vragen hebben dan hoor ik het wel, en vertel ik graag verder.

groetjessss

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!