rickvanewijk-opstage.reismee.nl

stage

En jah hoor, het eerste echte verhaal:)

Ik weet na lang wachten mijn stage!

Het is de bedoeling dat ik naar frankrijk ga, en wel naar camping Le port de Lacombe in Flagnac. Voor de meeste mensen denk ik vrij onbekend, maar het schijnt een enorm leuke camping te zijn.

Ik hoop de 11e mei te vertrekken met het vliegtuig en een paar een later aan te komen in Bergerac, van daar uit wil ik verder gaan met de bus of de trein. En de 16e mei ga ik beginnen met mijn stage. De stage duurt tot 12 sebtember en wat ik daarna nog weer ga doen is voor iedereen onbekend.

Leuk dat jullie mijn reisblog lezen, ik hoop hier toch regelmatig een verhaaltje neer te zetten.

groetjes

(zou leuk zijn als jullie ook iets achterlieten hier)

Reacties

Reacties

Pris

Sgaattjee:)

Nou ik wens je veel plezier in het verre Frankrijk;)

I love you
kus kus Je meisje

Danielle

yeaaaa rickie heeft ook een reismee profiel aangemaakt!
Toppie man, nu heeft de hele klas het :)
Maar je moet em straks op stage wel bijhouden hea!

Ajuuuuusss

Idalie

Hay Rick!!
Wat leuk dat je deze site hebt aangemaakt!
Dan kan ik je een beetje in de gaten houden;)
Ik meld me aan om op de hoogte te blijven!(via mail adres enzo.. heel handig! hoef je dat zelf niet te regelen!)

nou succes met alle voorbereidingen!!

Liefs en Gods zegen!

Je meisje

Ok goed bezig... toch nog 9 uur gereisd vandaag he!!
Toch nog een hele toch vind jezelf niet!!
Nouw slaap lekker voor nu
een dikke kus en weet dat ik mega veel aan je denkt..
Dag nummer 1 is om.. hopelijk gaan de andere dagen wat minder zwaar.. En afscheid nemen nouww daar hou ik echt niet van dat kan ik je iig wel vertellen.. wat verschrikkelijk hele dag naweeen gehad:P...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!