rickvanewijk-opstage.reismee.nl

2e werkweek

dag vrienden, bekende en andere geintereseerde:)

hier weer een update van mijn verblijf hier in le france.De tweede week zit er al weer op, wat gaat de tijd toch snel! het is hier echt super leuk, het word zo langzamerhand hier al wel wat drukker. tenminste voor een camping met wel 97 plaatsen, dan kun je je natuurlijk afvragen wat druk is:) maar goed, het is in iedergeval gezellig. vandaag is er een koppel nederlanders aangekomen, en die blijven 3 weken. dat is dus ook wel leuk.

verder veranderd er kwa werk niet veel. we zijn nog steeds druk met terrein werkzaamheden. deze weekde laatste tenten gereedgemaakt voor gebruik, dus van binnen schoongemaakt en ingericht. best leuk werk om te doen, en om dan te beseffen dat er straks mensen dankbaar gebruik gaan maken van het door mij schoongemaakte interieur:).

ook zijn er afgelopen week 2 nieuwe mobile-homes aangekomen, zien er echt erg mooi uit. maar ze moesten uiteraard geplaatst worden, nou dat was nog een heel gedoe. ze waren namelijk te breed voor de bestaande wegen op het park. dat was dus een heel werk, we moesten namelijk een hele boel struiken en bomen flink insnoeien voordat het er door paste. zelfs met de 4x4 van de grote baas was het een heel gedoe. uiteindelijk hebben we de mobile-home met de electriche golfkar op de plaats getrokken....haha, was wel leuk om een keer mee te maken!

we hebben ook kennis gemaakt met debadmeester voor dit seizoen, een jongkereltje van 20...echt een broekkie. hij is mega dun, en heeft net 2 weken terug zijn diploma gehaalt voor badmeester:) haha. dus dat is wel grappig. maar maakt niet uit, hij is echt heel aardig! en super netjes voor alles. hyis nu aan het backpacken naar nederland, en daarna komtie weer terug backpacken naar frankrijk. om te beginnen met het werk hier.

nou ik vind dit wel weer even genoeg,tot laterzz maar weer.

Je liefste:D

Dag mijn sgat,

Wat leuk dat je een verhaal hier opzet!! Haha heeft hij nog maar twee weken zijn diploma:P dikke fun. En waar heeft hij die gehaald??want hij reist altijd over al en nergens heen toch Wat leuk dat er NL zijn aangekomen. En is het een leuk stel? misschien kan je wel vriendjes met ze worden ofz?

Dikke kus